vineri, 10 august 2012

Sa te uit...


Stau pe geam si-ascult frunzele cum fosnesc in vant
Si-mi fredonez melodia noastra-n gand
Pasarile ce zbor in cor tipand
Ma saluta rand pe rand

Ma uit in zare si ma uit gemand
Parca as privi tabloul unui sfant
Vantul ma mangaie suav si bland
Iar roua se asterne pe pamant

Te vad din nou si iti vorbesc in gand
Un porumbel zambeste vazandu-ma plangand
Te-as blestema macar cu un cuvant
Dar nu ma lasi sa iti vorbesc prea mult

Nu spui nimic, ma lasi asa plangand
Nu schimbi nici macar adierea blanda de vant
Nu-mi scrii macar pe cerul innorat
Nu mai plange  TE-AM UITAT

Am fost inchis in zidul tau atata timp
Si-am stat fara sa spun nimic
Dar am sa ma duc cu a mea bataie de vant
In lumea unde nici despartiri nici plansete nu sunt

Sper sa te uit, dar nu numai ca sper
De azi n-am sa mai privesc spre cer
De azi incerc si sigur voi schimba
Destinul blestemat si soarta mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu