marți, 31 iulie 2012



Pe o strada innorata 

Pe o strada innorata ,
Am cautat parti din tine,
Doar lume rea si plictisita ,
Trecea pe langa mine

Un baietel cu ochii mari,
Speriat de norul ce se plimba,
Imi face semn cu forte tari
Si striga: "cauta si umbla"

Am incercat sa te zaresc
Printre persoane ce nu ma-nghit
Nu reusesc sa te gasesc
Dar stiu ca orice lupta o-nving

Cu pasi repezi si marunti
Eu sper ca sa ajung la tine
Sa fii pe coaste,vai sau munti
Sunt netematoare pentru mine

Ritmul inimii mele e incontrolabil
Pasii mei urmaresc o numaratoare infinita
Undeva esti inconfundabil
Si stai crunt neclintita

Picaturile de ploaie ma lovesc intr-una
Si eu caut pe cineva
Un om care sa-mi fure mana
Si sa-mi ofere loc sub umbrela sa 

Nu te gasesc la nici un pas
Oare unde tu poti fi?
Sa ma gandesc la un singur lucru a mai ramas 
Ca poate singura tu ai sa vii.

3 comentarii:

  1. Mi-a plăcut foarte mult penultima strofă. Ce mă deranjează sunt semnele de punctuaţie aiurea şi scrisul roz.

    Foarte drăguţă poezia. Keep 'em coming! :-)

    RăspundețiȘtergere